+34 972 70 31 11 uier@uier.org

Foment de Treball analitza les oportunitats d’inversió a Kazakhstan.

🔹 Fa uns dies, Foment del Treball va celebrar una jornada dedicada a analitzar les oportunitats d’inversió a Kazakhstan, amb la participació de l’ambaixador de Kazakhstan a Espanya i representants de Kazakh Invest.

📈 Durant la sessió es va presentar el context econòmic del país i es van destacar els sectors amb més potencial per a empreses catalanes interessades en expandir-se al mercat euroasiàtic.

🤝 Empreses com Roca Group i Glovo hi van exposar els seus casos d’implantació i van remarcar les possibilitats de creixement que ofereix el país.

🌍 Una jornada que va posar de manifest l’interès creixent per reforçar els vincles econòmics entre Catalunya i Kazakhstan.

Etiquetes: foment | inversió | kazakhstan

Albert Soler

També et pot interessar…

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Resum de privacitat

Aquesta web utilitza cookies per garantir-te la millor experiència de navegació. La informació recollida s’emmagatzema al teu navegador i permet reconèixer-te quan tornes a visitar-nos, així com ajudar-nos a comprendre quines seccions del web et resulten més interessants i útils.